Hoe kunt u een klacht indienen?
Bij ons staat de tevreden klant centraal. Wij doen altijd ons uiterste best om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren. Ondanks onze inzet kan het helaas wel eens gebeuren dat u niet tevreden bent over de afhandeling. Graag vernemen wij dit dan van u, zodat we u een passende oplossing kunnen bieden, en onze service kunnen verbeteren. Naast klachten m.b.t. de dienstverlening, kunt u bij ons ook terecht wanneer u klachten heeft over uw product(en).
U kunt uw ontevredenheid melden middels de onderstaande contactgegevens.
Stuur een e-mail via deze webshop.
Telefoon
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met zaterdag van 9:30 – 17:00 uur. Ons telefoonnummer is: 06 – 55160238
Adres
Schriftelijk reageren kan uiteraard ook.
Donjacour Schoenen
Gandhistraat 164
2131 PJ Hoofddorp
Wij zullen uw klacht binnen 7 werkdagen beantwoorden.