Selecteer een pagina

Bezorgen en verzendkosten

Bezorgen en verzendkosten

Waar kan de bestelling bezorgd worden?

U kunt uw bestelling laten thuisbezorgen of op een ander door u opgegeven afleveradres. Tevens is het mogelijk de bestelling op een Postkantoor of Businesspoint van PostNL te laten bezorgen zodat u deze hier kunt afhalen. Hieraan zijn geen kosten verbonden. De locaties van deze Postkantoren en Businesspoints kunt u vinden op: www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/locatiewijzer.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij verzending naar een door u op te geven adres brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Wat zijn de levertijden?

U kunt uw bestelling binnen 3-5 werkdagen verwachten.

PostNL is onze bezorgpartner en hanteert de volgende bezorgtijden:

  • maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 21:30 uur;
  • zaterdag tussen 9:00 en 18:00 uur.

Als ik niet thuis ben, waar wordt mijn pakketje dan afgeleverd?

Als u niet thuis bent, dan laat de postbezorger een briefje voor u achter. Op dit briefje leest u wanneer het pakket opnieuw wordt aangeboden. Indien de buren thuis zijn, wordt het pakket bij de buren afgegeven.

Bent u ook de tweede keer niet thuis, dan kunt u het pakket bij het dichtstbijzijnde Postkantoor of Businesspoint van PostNL ophalen. Let op dat je bij het ophalen van uw pakket een geldig legitimatiebewijs meeneemt!

Kan iemand anders mijn pakket ophalen op het postkantoor?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Om er zeker van te zijn dat de bestelling bij u aankomt wordt er op het Postkantoor of Businesspoint gevraagd naar uw identiteitsbewijs (geldig paspoort, rijbewijs of identiteitskaart).

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Wij bezorgen helaas niet in het buitenland.