Selecteer een pagina

Bestelinformatie

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u in principe geen wijzigingen meer door voeren. Indien de order is geplaatst en u ontdekt dat u niet het juiste artikel heeft besteld, kunt u altijd contact met ons opnemen:
Donjacour Schoenen, tel:  06 – 55160238

Wij zullen dan direct kijken of de juiste maat/schoen nog op voorraad is en de order kan worden gewijzigd.

Kan ik een bestelling ook ophalen in de winkel?

Dit is helaas niet mogelijk, omdat wij geen vast winkelpand hebben.

Kan ik een bestelling ook naar een ander adres laten versturen?

Ja, u kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven. Bijvoorbeeld uw werkadres of op een Postkantoor of Businesspoint van PostNL. De locaties van deze Postkantoren en Businesspoints kunt u vinden op: www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/locatiewijzer.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Maak een voorselectie van schoenen die u wilt bekijken. Gebruik hiervoor de tabbladen en de navigatie waarmee u de selectie kunt verkleinen. Door op de afbeelding van een schoen te klikken ontvangt u meer informatie van de betreffende schoen. Klik vervolgens op de maat die u wilt bestellen.

U kunt verder gaan met bestellen of verder winkelen. Kiest u voor “bestellen” dan komt u in een scherm waarbij u een account kunt aanmaken indien u nog geen klant bent. Bent u al klant dan kunt u uw emailadres en wachtwoord opgeven en dan kunt u inloggen. Als u een account hebt aangemaakt, kunt u verder gaan met de bestelling. Vervolgens komt u weer in uw bestelscherm en kunt u uw gegevens en bestelling controleren. Daarna gaat u “naar betalen” en kunt u uw betaalwijze kiezen. U kunt kiezen uit 2 opties:

  1. betalen met iDEAL (internetbankieren). Met iDEAL kunt u betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen uw vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk.
    U vult de ontbrekende gegevens in en doet de betaling. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Zodra de betaling door ons is ontvangen, zal de bestelling zo spoedig mogelijk worden bezorgd.
  2. vooruitbetalen. Indien u kiest voor de optie vooruitbetalen dan ontvangt u van ons een mail met de betaalgegevens. Zodra de betaling door ons is ontvangen zal de bestelling zo spoedig mogelijk worden bezorgd.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed geregistreerd is?

Na het succesvol afronden van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van uw bestelling

Is het veilig om te betalen op de site van Donjacour schoenen?

Ja, het is veilig om te betalen in onze webshop. Er wordt gebruik gemaakt van een beveiligde betaalomgeving. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Ja, de genoemde prijzen op onze website zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.